Mamma!

Idag fungerade kameran och vädret var på min sida, så nu har jag fotat både vovvar och My ute i det fina vädret.

Dagens höjdpunkt var dock när Mysan sa både vovve och mamma! Lillhjärtat! Att det låter som ”boe” och ”babba” gör ju absolut ingenting, mammahjärtat svämmar över ändå 🙂 Det syns verkligen hur hon koncentrerar sig och hur glad hon blir när hon lyckas!

Annars så har en bra bok och kaffe förgyllt min dag. Måste fundera mer på hur jag ska göra med Östersundsresan också, bara några dagar kvar innan vi åker i så fall. Skulle ju vara jätteroligt. Synd bara att mina senaste visiter där har varit så korta. Skulle behöva stanna en vecka för att hinna göra allt man vill hinna med.

Nu middagsdax. Tacos på en måndag (visst är det måndag?) är väl inte helt fel…

3 svar to “Mamma!”

  1. magdalena Says:

    Vilka fina bilder du har:-)
    ska följa din blogg. har själv aldrig kommit mig för att börja. har så dålig fantasi. men kul är det att läsa om andras liv. Kramar magdalena

  2. Maria Says:

    Vilken fin sida! Fick nyss adressen av Mats. Hoppas vi kan ses i helgen fast både Uffe och jag snorar. Måste få klämma på My. 🙂 Kramar…

  3. Farmor& Farfar (Gammal) Says:

    Hej Hej.Vilka fina bilder och vilka ögon.Kul med hemsida så man kan gå in och kolla.Vi ses på Fredag så får vi pratas vid om hur vi ska ordna med skjutsar.Kram.

Kommentera

