Gamla vänner & bombhot.

3sept08-011

3sept08-016

Fika på Wayne´s igår med Evelina & Evelina. Vi umgicks väldigt mycket under högstadietiden och det var jätteroligt att ses igen. Blir alldeles för sällan. Evelinan G hade med sig liten Alexandra. Sockersöt med jättekalufs & ögonfransar som kan charma vem som helst.

Lidl i Östersund är under bombhot. Min pappa bor bredvid Lidl. Det betyder att min pappa är evakuerad. Han skulle passa på att bjuda in sig själv på middag hos farmor & farfar. Tja, vad ska man annars göra när man är bombhotad?

2 svar to “Gamla vänner & bombhot.”

  1. Evelina Says:

    Det gick bra! Hon kommer att bli frisk!! åh! jag kan knappt fatta. Tack för igår, super mysigt!! fina bilder =)=) tycker vi måste ses snart igen! Kram kram!!

  2. pappa/morfar Says:

    Nu är jag inte flykting längre, har fått komma hem igen, det känns tryggt. Krama My från mig!

Kommentera

