Tungor till tusen.

Håll i er!

9dec08-019

9dec08-010

9dec08-025

Mattes gosnosar. Kunde även konstatera tandsten på Pixie. Måste åtgärdas. Traktor har härjat på butiken idag & busat med barn tills han såg ut som… ja. Se ovan. Så nu sover han som en liten gris.

I morgon åker jag & Julia till Piteå och hälsar på Moa.

Nu nattnatt. Nattnatt!

7 svar to “Tungor till tusen.”

  1. Annika Says:

    Vilka härliga muninsidor! Och vad är det för ras på den stiliga katten?! Me want! För att inte tala om gröna grodan, den kan med lätthet få flytta in i Nova Casa Westberg 🙂

    Traktor är ju för stilig…om inte du vill ställa honom, så kidnappar jag honom till Terrierklubbens utställning i april…!
    Ha det gott och pussa det stora Traktorgapet från oss!

  2. Maria Says:

    Sista kortet föreställer det Gene Simmons i Kiss??

  3. Annika Says:

    Jag ställer mer än gärna Traktor aka Gene Simmons, han är ju en sån karamell! Har kollat på fler Devon Rex nu, synd att jag har fått djur-stopp av sambon…….så det blir tyvärr inga katter för tillfället. Å andra sidan så är avancerad lobbying underskattad, så vem vet!! Men lilla Grodan skulle jag helt säkert kunna smyga in i huset utan protester!

    Sväng förbi oss närsomhelst vi sitter med stor sannolikhet hemma och gottar oss åt att huset är klart…och att ugn och spis fungerar (varning för viktuppgång mao)…

  4. Annika Says:

    Förresten, kan jag knycka fler Traktorer från din blogg??

  5. Labinot Says:

    men guud vilka roliga bilder :-)))

  6. Juliette. Says:

    Pixie ser ut som en vampyrkatt – se upp, du kommer vakna någon natt av att hon försöker bita dig i halsen.

    För övrigt har jag blivit med blogg^. Den är inte alls så snygg än, måste fixa och trixa lite; du kanske hjälper mig?

    Ha’re!

  7. Jessica Says:

    Vilken underbar bild! Fin blogg du har och du är bra på att fota!
    /Jessica Söderlund

Kommentera

