Den mest gudomliga chokladkaka…

…åt jag igår i Piteå, på café Krokodil tillsammans med Julia & Moa. Sen hälsade vi på i Moas finfina lilla lägenhet där My passade på att ta en pianolektion. Vidare till vår butik i Piteå där vi packade in en massa saker i den redan fulla bilen. Hem i vidrig snörök.

10dec08-011

Nu ska jag ha min heliga stund på dagen. My sover. Jag har kokat en stor kopp kaffe & har ett inspelat avsnitt av Grey´s Anatomy. Ringer ni nu så svarar jag inte. No offence.

Kommentera

