Jag ska måla hela världen, lilla mamma…

Vår dammsugare har sagt upp sig. Det, & att Wilson samtidigt har bestämt sig för att fälla all underull är ingen bra kombination. Eftersom garantin fortfarande gäller så är den skickad på lagning & jag springer omkring och jagar runt pälsbollar med en mopp. Inte så effektivt. Alls faktiskt. Annars så går det framåt med att snygga till i vårt panelparadis. Jag målar & målar & målar så förhoppningsvis är hallen klar snart. Då anfaller jag trappen och köket med pensel & vitfärg. Köksluckorna åker nog på en omgång också. Nu skulle vi bara ha vunnit lite pengar så vi kan kasta in lite hundvänligt klickgolv också… Toalettskåpet är kört på soptippen & snart ska det nya, fina in. Tyvärr får vi nog stå ut med det bruna kaklet ett tag till. Vårt plejs förvandlas sakta men säkert från en jättestor brun bastu till… ett hem!

24okt08-069

3 svar to “Jag ska måla hela världen, lilla mamma…”

  1. Jonas Says:

    Bra jagat och jobbat! Ett tips (innan din mamma hinner se det): Tavlorna hänger snett. 🙂

  2. Mamma Says:

    Lilla mamman tycker att du är jätteduktig. Det kanske blir 1-årskalas i ett vitt panelparadis? Kram.

  3. Moan Says:

    Jag vill komma och hälsa på dig!!!! Jag kanske till och med kan måla…eller leka med barnen (alltså My,katter eller hundar…eller allihop…)

Kommentera

