En date med Albin.

30jan09-044

30jan09-026

Han lärde mig allt han kan. Till exempel att öppna köksluckor utan att magen är i vägen. Det är himla bra att kunna. Albin kan gå, men jag kan liks krypa jättesnabbt. Och dansa. Albin & jag skulle egentligen födas samma dag, men jag hade lite mer bråttom. Albin, han väntade till en dag som bara finns vart fjärde år. Häftigt va!? En till bra sak med Albin är att han också gillar att äta. Jättemycket. Och så är han söt.

Det här gör vi om!

3 svar to “En date med Albin.”

  1. Anna Says:

    Så söta! Så fina! Kram Anna

  2. Albin Says:

    Säg bara till om du vill lära dig något nytt! Själv övar jag på dansen framför tv varje kväll:)
    Stor kram Albin

  3. inteutanmindotter Says:

    Mm, visst är han en riktig gullunge! Så han går nu!!!???
    Tjoppan har väntat på detta så att de ska kunna springa ikapp! *skratt* Hon gick ju så snabbt, vid bara 9½ månaders ålder!!!
    Kramen

Kommentera

