Söndagsslisk.

Pizza till middag. Panna Cotta till efterrätt. Tur jag tog en plumspromenad i skitsnön som ramlat från himlen hela natten så jag slipper ha alltför dåligt samvete. Inte för att jag har det ändå egentligen.

Martha & Anton har tatuerat sig och jag blir ännu mer sugen. Men jag har beslutsångest om vad och var och vem så jag lär väl vela något år till. Men ska ska jag.

Djuren gör uppror mot sin matte & gör mig irriterad. Idag är en dag när jag önskar att dom bodde långt, långt härifrån. Försökte göra dom glada med en långpromenad, men Traktorn vände efter 500 meter och promenerade hem. Bara sådär. Otacksamma jycke. Så nu är han ändå pigg som en pansarmört och röjer med katten. Suck.

Slänger in ett par bilder på hjärtat, som är en av få som gör mig på gott humör en dag som denna. I mysse. Of course.

27mars09-04627mars09-034

3 svar to “Söndagsslisk.”

  1. Martha med dom röda Says:

    Ja visst blev dom snygga! Jag och Anton är numera så coola! 😉 Självklart ska du se dom, jag strippar gärna för dig! Haha!

  2. monika Says:

    söta lilla My,hon verkar gilla det här med mössor. Jag har alltid velat tatuera mig, men alltid velat hit och dit och nu är jag lite för gammal, så känner du för det, så kör för det och vela inte, kramar till er

  3. Maria Says:

    Hon är världens sötaste lilla busa!

Kommentera

