Korkskruvar.

My har ju haft lite dåligt med hår på sitt lilla huvud. Nu har det helt plötsligt börjat växa som ogräs. Och till min stora lycka ser det ut så här!

6april09-009

Annars har helgen varit riktigt trevlig! Jag och Martha hade en rolig Lördagkväll hemma hos henne för att sedan gå ut på Calles. Det var inte igår, eller ens förra året jag var ut. Tänker jag efter är det nog snarare två år sedan. Inte så konstigt kanske… Men eftersom jag är inne i en tatagimittlivefteratthavarithemmalääänge– fas så är det väl inte helt otroligt att det inte dröjer två år innan det händer igen.

Tack Martha för en trevlig kväll!

8 svar to “Korkskruvar.”

  1. monika Says:

    va kul, lockigt hår är vi inte unnade att ha nån av oss (tror jag), ha det bra, kramar till er

  2. Maria Says:

    Jag hade jättelockigt när jag var liten men de försvann.

  3. Sigbritt & Janne Says:

    Hon har inte ärvt av oss i alla fall.

  4. inteutanmindotter Says:

    Tihi, va söt! Tjoppan hon har mitt lockiga hår bak & sin pappas raka hår fram, såååå SÖT!!! 😀
    Kram & ha en fortsatt trevlig dag!

  5. Martha med dom röda Says:

    Som sagt liiite oftare bara, sen är vi i form trots våran höga ålder! 🙂
    Kram

  6. Evelina Says:

    Jag sa ju att de skulle komma fort när det väl börja!! =) Jätte gulligt.

  7. Moster Juliette Says:

    Mysan kommer att få lockigt änglahår ^^
    Väntar bara på att det ska bli långt nog att fläta.. -_-‘

  8. Mamma Says:

    Lockarna kanske kommer från ”kusinen” Moa 😉 Skämt åsido. Morfar Alfons, Perre, och Fredrik t ex hade jättefina lockar en gång i tiden. Kram.

Kommentera

