Tisdagspost part II.

10juni092 029

10juni092 024

En äggstinn kameleont!

6 svar to “Tisdagspost part II.”

  1. monika Says:

    hjälp,jag ska aldrig gnälla på reklamen i min brevlåda nåt mer,kram

  2. inteutanmindotter Says:

    Åh vilket härligt djur! Världens finaste färg hade den också! 🙂
    Kram

  3. sofia Says:

    Åh, en kamelont har jag alltid drömt om att få ha.. Vart finns denna vackra sak? Jag vill se den IRL. kRAM sOFIA

  4. Annika Says:

    Oh lord! Snacka om skräckupplevelse om denna hade tittat upp ur brevlådan! Har ni denna hemma hos er? Dags för ett besök i Frostkåge kanske 🙂

  5. Juliette Says:

    ÅH GAAHS så söt! Ser lite ut som en gammal gubbe, med kroppsmålning. Eller så inte. Äm, vacker i alla fall, underbar färg. Om ni har den hemma i frostis vill jag komma och klappa.
    Btw, jag borde komma förbi någon dag och klappa små pälsklädda grisar också?

  6. sofia Says:

    Jag var i butiken i dag och jag är förälskad =) Den skulle nog trivas bra på Älvsbacka tror jag.. Kramar

Kommentera

