My mitt i maten & en trasig Traktor.

18juni093 012

Min Traktor har lunginflammation. Tänk vad trevligt det vore om man hade en hund som faktiskt visar att han är sjuk! Jag har trott att det varit en förkylning i en veckas tid. Inte ens veterinären litade på sin diagnos, då Traktor fortfarande är pigg som en pansarmört. Men han är ett litet hjärta. Charma en hel veterinärstation lyckas han med, trots feber & svårt att andas. Att missa en chans till lite kärlek är inte riktigt Traktorns grej! Så. Antibiotika i tio dagar & vila minst lika länge. Grejt. Jag måste nog hålla honom inburad om det ska lyckas…

Ett svar to “My mitt i maten & en trasig Traktor.”

  1. Annika Says:

    Men lillgrabben då! Kommer han att klara av att vara stilla så länge? Se till att skämma bort honom med mycket love & affection under tiden….en torkad gäddfilé gillas av Peggys barn, så det rekommenderas varmt 🙂

Kommentera

