Hmm…

22juli09 027

Internätet samarbetar inte med mig. Det går seeegt & det tar typ en kvart att ladda upp en bild. Jag som tänkte lägga upp bilder på mina Myrorna-fynd som inhandlades när jag och syster gjorde en liten utflykt idag. Blev även bjudna på palt i handbollsstorlek av morfar som för övrigt verkar må bättre nu.

I morgon åker jag och Martha på auktion. Hoppas bara att vädret håller i sig, vilket jag nu just såg att det inte kommer att göra. Nähe. Då kan man ju alltid tröstshoppa 😀

2 svar to “Hmm…”

  1. monika Says:

    vilken liten tänkare,så söt! Ha en trevlig dag på auktionen,kram

  2. Martha med dom röda Says:

    NU FAR VI!!!!

Kommentera

