Fin kisse.

10augusti09 002

Hundhalsbandet har hon tagit på sig själv. Det var inte jag. Jag lovar!!

6 svar to “Fin kisse.”

  1. monika Says:

    tur att du kommenterade hundhalsbandet :-)..kram

  2. Mamma Says:

    Snygg kepa!

  3. inteutanmindotter Says:

    Åh vilken underbar kepa; den var verkligen JAG! Det hade jag verkligen velat inhandla till tjoppan!!! 😀

  4. Sandran Says:

    Hon är bara för söt lilla my! Vi var för övrigt påväg att titta förbi er för någon kväll sedan, men dels drabbades jag av en blandning av: lätt blygsel kombinerat med en viss respekt för stora hundar och dels insåg jag att om jag cyklade uppför backen från kiosken till erat hus så var risken överhängande att jag inte skulle orka cykla hem igen… Får se om jag är pigg och modig en annan dag 😉

  5. witasp Says:

    ye right..

  6. Sigbritt & Janne Says:

    Oj vilken tuffing.Kram

Kommentera

