Chailatte & 25-årskris.

PA250009 kopiera

I morgon fyller jag 25. Och det är väl egentligen ingen större kris i sig. Marthas idé (eller är det så att Marthas ord är lag?) om att när man fyller 25 inte längre får kalla sig singel, utan då stolt kan titulera sig som ensamstående, känns väl mindre skojigt.

-”Hej, jag heter Sanna. Jag är en ensamstående, bostadslös (inte så länge till), mamma.”

Men inte förrän i morgon. Grattis på mej.

4 svar to “Chailatte & 25-årskris.”

  1. inteutanmindotter Says:

    Stort grattis!!! Hoppas du får en toppendag!!!! 🙂
    Kram, kram!

  2. Mamma Says:

    Grattis till en stolt, ensamstående mamma med hund, katt, lägenhet, bil och dagisplats! Många vuxenpoäng blev det 🙂

  3. Martha, Idefix & Nike Says:

    Kryper till korset och erkänner att det är Emmas ord om ensamstående lagen… men jag för den snällt vidare till alla mina vänner som ligger mig hack i häl! 🙂
    Stort Grattis gumman!!!!!
    Nu måste fika lite!
    Puss och kram

  4. Krutrut-Lisa Says:

    Jag tycker att du är en perfekt 25 åring… Tänk jag är 30. Utan kids. Trasig bil. Hundx2.

    Du… 25 är ingenting!

    KRAMEN & GRATTIS några futtiga minuter efter

Kommentera

